VERZENDING EN KOSTEN NEDERLAND & BELGIE
Wij streven er altijd naar om binnen 1 tot 5 werkdagen uw bestelling af te handelen en te verzenden naar u. In sommige gevallen hebben we iets meer tijd nodig omdat een product bijvoorbeeld toch niet in ons eigen magazijn ligt en het voor u moet worden besteld bij 1 van onze samenwerkend leveranciers. In dit laatste geval zullen wij u altijd proberen hierover tijdig in te lichten.
Bij grote meubelstukken en delicate producten uit onze collectie schakelen wij een koeriersdienst in die u zelf telefonisch benadert voor een geschikt levermoment. Deze koeriersdienst maakt zijn eigen planning en probeert zo economisch mogelijk te rijden en daardoor kan het in sommige gevallen 1 - 2 weken duren voordat u het bestelde item in huis heeft.
Voor bestellingen onder de €50,- binnen Nederland en naar Belgie geldt €6,95 verzendkosten.
Voor bestellingen boven de €50,- binnen Nederland en naar Belgie geldt geen verzendkosten.
Bij bestellingen onder rembours zijn wij genoodzaakt extra €23,95 rembourskosten in rekening te brengen.
Alle verzendkosten zijn inclusief BTW.
VERZENDKOSTEN BUITENLAND
Verzendkosten buiten Nederland & Belgie beginnen vanaf €10,-
Exacte verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en bestemming van uw bestelling.
Via ons contactformulier of een mail naar [email protected] kunt u een verzoek voor een offerte indienen. Verzendkosten zijn inclusief BTW.
BESTELLING ZELF AFHALEN OF RETOURNEREN
Het is mogelijk uw bestelling persoonlijk af te halen en/of te retourneren bij onze servicepunt. U kunt tijdens uw bestelling de selectie "ophalen" kiezen.
Zodra uw bestelling klaarstaat nemen wij telefonisch of via de e-mail contact met u op voor een ophaal afspraak. Ook persoonlijk retourneren geschiedt enkel op afspraak.
U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier te vinden onder klantenservice of ons direct mailen op [email protected]
Servicepunt te Amstelveen:
Zijdelweg 19-03
1187ZM te Amstelveen
[email protected]
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag op afspraak open. Stuur een mail naar [email protected]
WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN?
ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien De Pauw Wonen reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourmelding, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product retour te melden op [email protected], ingaande op de dag van levering. Hierna heeft u 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten. De kosten voor een retour zijn voor u eigen rekening.
Een retour moet ALTIJD bij ons gemeld worden middels een mail en het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschreven en onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Het is niet wenselijk om duct tape of loodgieters tape te gebruiken voor het dichtplakken van een doos omdat deze tape zeer agressief plakt waardoor de doos van een product beschadigt als deze tape door ons weer verwijdert moet worden. Altijd transparante of bruine plakband rollen gebruiken aub.
Bij producten van glas of met glazen onderdelen moet u een retour ALTIJD eerst bij ons aanmelden middels een email naar [email protected] zodat wij u extra informatie kunnen verschaffen hoe dit desbetreffende product veilig naar ons verzonden kan worden. Wacht altijd op instructies als u twijfelt en houd er ten alle tijden rekening mee dat het piepschuim of beschermingsmateriaal die het glas beschermd intact is, het glas goed in het beschermende materiaal zit en er geen metalen voorwerpen de glazen onderdelen kunnen beschadigen tijdens het transport door derden. Bij producten met glas kan het verstandig zijn deze verzekerd te verzenden want producten die kapot binnen komen kunnen niet worden gecrediteerd. Zie voor meer informatie artikel 4 van onze algemene voorwaarden.
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen altijd per mail aan De Pauw Wonen kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via het contactformulier of via het mailadres [email protected] U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en ordernummer te vermelden.
Heeft u de bestelling gedaan middels vooruit betalen per bank en heeft u geen gebruik gemaakt van onze verschillende betaal mogelijkheden dan hebben wij tevens uw bankrekening nummer nodig.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen 3 tot maximaal 14 dagen na binnenkomst en controle van uw retour aan u terugbetaald.
Servicepunt te Amstelveen:
Zijdelweg 19-03
1187ZM te Amstelveen
[email protected]
Telefoonnummer: 020 - 610 83 73 (lokaal tarief)
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag op afspraak open. Stuur een mail naar [email protected]