CONTACT:
Contact formulier:
Via het contactformulier hiernaast krijgt u binnen 1 werkdag reactie op al uw vragen. Ook een offerte aanvraag kunt u het beste middels dit contactformulier doen.
Mailen:
Uiteraard kunt u met al uw vragen, problemen, opmerkingen of klachten ook gebruik maken van het contact formulier maar uiteraard mailen mag ook naar [email protected]
Telefoon:
Wilt liever iemand spreken dan kunt u naar 020-6108373 bellen. Het kan zijn dat wij U niet direct te woord kunnen staan en als dit het geval is raden wij u aan om ons een email te sturen met een terugbel verzoek en wij zullen er dan alles aan doen u binnen 1 werkdag terug te bellen. Een email stuurt u dan naar [email protected]
Webwinkel Keur:
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Bij een probleem of klacht proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn maar leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur waar wij als webwinkel bij aangesloten zijn.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om geschillen aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw geschil nog niet elders in behandeling is dan staat het uw vrij om uw geschil te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Servicepunt te Amstelveen:
Zijdelweg 19-03
1187Zm te Amstelveen
[email protected]
Telefoonnummer: 020 - 610 83 73 (lokaal tarief)
Showroom openingstijden:
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag op afspraak open.
Stuur een mail naar [email protected]
