VERZENDING EN KOSTEN NEDERLAND & BELGIE 

Wij streven er altijd naar om binnen 1 tot 5 werkdagen uw bestelling af te handelen en te verzenden naar u. In sommige gevallen hebben we iets meer tijd nodig omdat een product bijvoorbeeld toch niet in ons eigen magazijn ligt en het voor u moet worden besteld bij 1 van onze samenwerkend leveranciers. In dit laatste geval zullen wij u altijd proberen hierover tijdig in te lichten.

Bij grote meubelstukken en delicate artikelen uit onze collectie schakelen wij een koeriersdienst in die u zelf telefonisch benadert voor een geschikt levermoment. Deze koeriersdienst maakt zijn eigen planning en probeert zo economisch mogelijk te rijden en daardoor kan het in sommige gevallen 1 - 2 weken duren voordat u het bestelde item in huis heeft. 

Voor bestellingen tot €75,- Euro in Nederland rekenen wij €7,45 Euro voor een bijdrage in de bezorgkosten. Voor bestellingen tot €75,- naar België geldt een bijdrage van €8,45. Voor bestellingen boven €75,- Euro doen wij je deze cadeau, wij rekenen in dat geval géén bezorgkosten. Wij hebben regelmatig acties waarbij wij gedurende een bepaalde periode nooit bezorgkosten in rekening brengen. Hou daarom onze webshop goed in de gaten. 

Voor bestellingen van grotere en/of meer delicate artikelen gebruiken wij een koeriersdienst, de bijdrage in deze bezorgkosten is €20,-. Bij sommige artikelen hebben wij acties en doen wij u deze cadeau.

Alle verzendkosten zijn inclusief BTW.


VERZENDKOSTEN BUITENLAND

Verzendkosten buiten Nederland & Belgie beginnen vanaf €10,- 

Exacte verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en bestemming van uw bestelling.

Via ons contactformulier of een mail naar [email protected] kunt u een verzoek voor een offerte indienen. Verzendkosten zijn inclusief BTW.


BESTELLING ZELF AFHALEN OF RETOURNEREN

Het is mogelijk uw bestelling persoonlijk af te halen en/of te retourneren bij onze servicepunt. U kunt tijdens uw bestelling de selectie "ophalen" kiezen.

Zodra uw bestelling klaarstaat nemen wij telefonisch of via de e-mail contact met u op voor een ophaal afspraak. Ook persoonlijk retourneren geschiedt enkel op afspraak.

U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier te vinden onder klantenservice of ons direct mailen op [email protected]

 

ANNULEREN

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien De Pauw Wonen reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourmelding, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

 

VERZENDSCHADE

Als het pakket beschadigd is bij levering dient deze gelijk geweigerd te worden, maak wel even een foto van het pakket en stuur deze via e-mail naar [email protected]. Mocht het beschadigde pakket toch geleverd zijn dan heeft u 24 uur om dit bij ons te melden via e-mail naar [email protected] met bijbehorende foto's van de schade aan de verpakking en het product. Als u later dan 24 uur de verzend schade bij ons meldt dan kunnen wij het product niet retour nemen.


RETOURNEREN/AFKOELPERIODE

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product retour te melden op [email protected], ingaande op de dag van levering. Hierna heeft u 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren. De kosten voor een retour zijn voor u eigen rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. Retouren van extra grote en/of delicate artikelen die per koerier verstuurd zijn, hebben een retourkost van €40.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen altijd per mail aan De Pauw Wonen kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via het contactformulier of via het mailadres [email protected]. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en ordernummer te vermelden.

  • Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschreven en onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.
  • Belangrijk is dat het product ongebruikt en niet gemonteerd is geweest. Bij beschadiging-, of gebruikerssporen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of schade (tot 100% van de productwaarde) in rekening te brengen.
  • De originele verpakking mag niet beschadigd zijn. Dus gelieve geen stickers, plakband, duct tape, loodgieters tape of erop schrijven. Gebruik bijvoorbeeld inpakpapier of een doos. Altijd transparante of bruine plakband rollen gebruiken aub. Is de originele verpakking beschadigd, bestickerd of beplakt, dan kunnen wij dit niet retour nemen
  • Producten die speciaal voor u besteld of geassembleerd zijn, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht en kunnen niet geroutineerd worden. Wij checken daarom vóór het bestellen met u of het gewenste artikel het juiste product is.
  • Nog een speciale note voor producten van glas of met glazen onderdelen e-mail ons op [email protected], zodat wij u extra informatie kunnen verschaffen hoe dit desbetreffende product veilig naar ons verzonden kan worden. Wacht altijd op instructies als u twijfelt en houd er ten alle tijden rekening mee dat het piepschuim of beschermingsmateriaal die het glas beschermd intact is, het glas goed in het beschermende materiaal zit en er geen metalen voorwerpen de glazen onderdelen kunnen beschadigen tijdens het transport door derden. Bij producten met glas kan het verstandig zijn deze verzekerd te verzenden want producten die kapot binnen komen kunnen niet worden gecrediteerd. Zie voor meer informatie artikel van onze algemene voorwaarden.

Alleen als aan alle bovenstaande voorwaarden is voldaan, kunnen wij u het reeds betaalde geld terugstorten.

Heeft u de bestelling gedaan middels vooruit betalen per bank en heeft u geen gebruik gemaakt van onze verschillende betaal mogelijkheden dan hebben wij tevens uw bankrekening nummer nodig.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen 3 tot maximaal 14 dagen na binnenkomst en controle van uw retour aan u terugbetaald.

Servicepunt te Maastricht (geen showroom, voor afhalen bestellingen op afspraak):

Pastoor Jacobsweg 100 | 8514
6226VX te Maastricht
[email protected]

Klantenservice email: [email protected]